Searching...
Thursday 16 January 2014

10 GAMBAR,BERPAKAIAN SEPARUH TELANJANG DALAM KERETAPI BAWAH TANAH

07:30
Penumpang selamba separuh telanjang

LONDON - Tidak pakai seluar panjang atau pendek di rumah saja boleh malu , apalagi di hadapan orang ramai . Itu yang terjadi ketika ada agenda ' No Pants Subway Ride ' . Penumpang subway atau kereta bawah tanah di seluruh dunia yang terlibat event ini tidak memakai seluar mereka .

Memetik Metro , Isnin ( 13/1/2014 ) , dalam beberapa gambar , reaksi ini mendapat respons yang baik daripada beberapa orang di seluruh dunia . Mereka yang berasal dari London , Berlin , Brussels , Hong Kong , dan Sydney turut mengambil bahagian dan tak malu - malu tidak mengenakan seluar panjang .

Acara yang dimulakan oleh London Rammi glomp ini awalnya hanya sebuah gurauan dan cabaran belaka yang dilontarkan dalam laman jejaring sosial , Facebook .

" Aku mungkin akan memegang sepasang seluar merah gemerlapan dan sebagai tanda jadi , ini tidak boleh dilewatkan , " tutur salah satu peserta yang ikut dalam event ini .

Acara yang dianggap jenaka ini telah bermula pada 2002 apabila sekumpulan kumpulan lakonan Improv Everywhere asal New York memutuskan untuk mengejutkan anggota masyarakat dengan melepas seluar mereka .

Sebuah kenyataan dalam laman web mereka berkata , " misi ini bermula sebagai sebuah lelucon kecil , kami bermula dari tujuh orang dan telah berkembang menjadi sebuah perayaan kebodohan antarabangsa , di mana puluhan bandar di seluruh dunia turut mengambil bahagian setiap tahun . "























0 comments:

Post a Comment